søndag 26. juli 2009

En liten titt tei fra meg..

Nå er det sannelig en stund siden jeg var her inne altså. Fortsatt intet nytt ang. tomten vi venter på skal legges ut for salg. Men, trøster meg med at det tross alt er ferietid... Krysser det jeg har for at vi er heldige i august... Ikke enkelt å planlegge hus, når man ikke vet hvordan tomtens beskaffenhet er... Prøver å holde meg litt vekk fra blogglandia, da jeg blir enda mer utålmodig når jeg ser alt det lekre og flotte som er der *sukk*. Vil jo gjerne komme i gang med planlegging osv. Man blir litt lei i lengden av å "bygge og innrede luftslott";o).

Nå er det sommerferie her i huset, og alle barna er hjemme. Mannen kommer og "går" som han har gjort det siste året. Borte i ukedagene og hjemme i helgene. Vi har vært noen dager i vakre Kristiansand og Dyreparken, til barnas store begeistring. Langemann var faktisk høyere enn mor i huset hadde forestillt seg, noe barna selvfølgelig allerede visste. Han hadde jo ikke hetet Langemann hvis han ikke var lang *hallo, skjønner du ingenting eller mamma*... Jadda ;o).

Nå skal jeg krype til sengs og kose meg med mitt nye interiørblad som jeg har begynt å abbonere på, Vakre Hjem.. *sukk*..

Håper litt på at neste innlegg fra meg vil ha overskriften... "Jippi, tomta er endelig i boks".....

9 kommentarer:

Guttemamma sa...

Så frustrerende det må være....vil ikke flytte på dere da??? Skal bli spennende å følge med,si fra da...klem og fortsatt god sommer

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

håper det blir fortgang i det tomtesalget snart da...fortsatt go ferie og slapp av med mann og barn.

Mitt Blogglandia sa...

Det må være kjipt å bare gå og vente på tomtesalget! Kommer jo ikke noe lengre med planlegging eller noe når det ikke er i boks! Krysser fingrene for at dere snart får vite noe!

Guttemamma sa...

Krysser fingrene,skjer da alltid noe på høsten...???? Har også begynt å abonnere på vakre hjem & Interiør...de er jo så dyre dise bladene,men koser meg jo sånn med de....
klem

Drømmen om en eplehage sa...

Takk for de fine ordene Marilinn! Blir jo nesten flau, men også fryktelig glad :o)

Så kjedelig at det tomtekjøpet går så tregt da. Hvis de skal selge, så kan de vel bare gjøre det... Utålmodig jeg, så jeg har vanskelig med å forstå slikt. hihi!

Høres ut som dere har hatt en koselig ferie. Vi har ikke hatt ferie enda, men SNART. Gleder meg stort og det skal bli godt! Selv om vi ikke skal på noen ekskursjon, så skal vi hvertfall ha fri SAMMEN!
Til Kristiansand, dyreparken, Sabeltann og Kardemommeby har jeg så lyst til. Men vi får vente ett par år til slik at lillebror er hekta først, for den Sabeltann-dilla kommer vel før eller siden. Nå vet han ikke hva Sabeltann er, men han lekte med ett flagg til nabogutten i dag og det var "kummelt" på (dødninghode)sa han.

Håper det går fremover med mannen din! Han har god hjelp i en oppvakt femåring ser det hvertfall ut til. Flink å trene for pappa han! *rørt* Så god han er!

Ha ei fin kommende uke!
Klem fra Tove

Vibeke sa...

Så koselig at du la igjen noen ord inne hos meg :)

Håper at det ordner seg snart for dere ang. tomt!

Ønsker deg en fin start på den nye uken,
klem
Vibeke.

Vibeke sa...

Den ligger ved Iillums Bolighus, adressen er Amagertorv 6 :)
Hvis du har lyst til å se mere så sjekk ut linken http://www.theroyalcafe.dk

Sommerlyst sa...

Krysser fingrene for at tomten kommer for salg snart. Jeg skjønner veldig godt at det må være frustrerende å vente!!

Klem fra meg!

Unknown sa...

Hei
Takk for kjempe koselig hilsen hos meg! Veldig hyggelig at du har lagt meg til her hos deg. Vil gjerne følge din blogg også om det er greit for deg.
Har lest og kiket her hos deg - bloggen din berørte meg virkelig.
De gullkornene fra 5-åringen var så nydelig gode - i tunge tider kan barna være den beste "medisin", oppmuntring, trøst og ikke minst de som gir mest glede.
Barn sier ting som det er for dem.

Jeg håper at dere snart får ei avklaring på tomtekjøpet. Det er så slitsomt å måtte gå og vente.

En stor, varm klem fra Eva