fredag 11. juni 2010

Award

Ja, en stund siden jeg har vært inne på bloggen min nå ja *flau*. Mye som skjer på denne tiden av året, og vi løper fra den ene avslutningen, bursdagen og andre aktiviteter til den andre. Med tre barn, så sier det seg selv at det er litt å henge fingrene i, og blogging blir lagt litt på ventehylla. Derfor ble jo gleden og overraskelsen stor da, når jeg kom inn hit og fant en award til meg. Ingunn med den flotte bloggen Villasol er giveren av denne awarden. Bloggen hennes er vel verdt et besøk. Der inne vil du finne masse inspirasjon, samt flotte og delikate bilder fra hjemmet hennes. Tusen takk Ingunn ;)


Det fulgte med en liten utfordring også, hvor jeg skal fortelle 7 ting om meg selv...

  1. Liker veldig godt regn og uvær, men setter også pris på opphold og sol da.
  2. Liker å stryke, og MÅ stryke alle klærne til husets 5 beboere (en tvang kanskje hehe)
  3. Innbiller meg selv at jeg er tålmodig, men skulle helst ha gjort ting i går..
  4. Ønsker seg grønne fingre, men har innsett at ikke alle ønsker kan gå i oppfyllelse.
  5. Elsker å gå turer, aller helst på fjellet.
  6. Ler ganske ofte, også når det kanskje ikke passer... Ser altså lett humor i det meste..
  7. Er perfeksjonist, og liker symmetri (får høy puls etter hvert frisørbesøk, pga ujevn lengde på håret). Øver meg på å ikke MÅ føle at jeg MÅ rette på bilder som henger skjevt. Gjelder spesielt når jeg er på besøk hos andre altså.. :o)
Sender denne awarden og utfordringen videre til følgende flotte blogger som er vel verdt et besøk:

Mitt og Mine
Guttemamma
Anettes hus
MorsommeTing
Drømmen om en eplehage
NO 248/Små gleder
Lykke i verden

Skulle aller helst ha sendt til ALLE på blogglisten min, men det ville nok ha tatt litt for lang tid gitt. ;).

post signature

4 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Marilinn! Tusen takk for kjempe-flott award! Så koselig at du tenkte på meg;) Nå ble jeg glad!

Ha en riktig fin helg!!

Klem klem
Anette:)

Sommerlyst sa...

Hei du...Tusen takk! Virkelig hyggelig å bli tenkt på ja...som Anette sier ;)))
Artig å få lære litt mer om deg også :)

Ha en fin lørdag!

Klem

Anonym sa...

Hei på deg og tuuusen takk for hyggelig award:)
Ønsker deg en flott helg videre:)
Stor klem:)

Line fra huset på landet sa...

Hei Marilinn:)) Åh..tusen takk! Så koselig..veldig, veldig koselig.
Gøy å lese litt mer om deg også. Liker du å stryke altså??!
Puhh...jeg prøver å kjøpe strykfritt jeg da. Sliter alvorlig med alle kontorskjortene til mannen! Hehehe.

Sender deg en god klem og et ønske om en knallfin mandag!
Line