tirsdag 2. november 2010

En kjapp tur innom..

Huff og huff, skal si denne bloggen har blitt nedprioritert altså. Finner rett og slett ikke tid til å blogge. Denne tiden av året er litt ekstra hektisk for oss, så det er bare å brette opp ermene og få alt overstått. Hustegningene får vi i morgen kveld og vi begynner vel å nærme oss ferdig. Når både vi og arkitekt er fornøyd, vil vi få et prisforslag på en hel pakke fra prosjektørene. Godtar vi det, vil jeg legge ut hustegningene. Er en smule lei hustegninger akkurat nå, og ser virkelig frem til vi kan starte på den delen som er morsom - interiørdelen ;-))

Skal prøve å få meg en skikkelig bloggrunde til helgen, men aller først er det to bursdager til som skal planlegges og feieres...;)

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger. Det varmer langt inni hjerterota;)

post signature

8 kommentarer:

Guttemamma sa...

Synes det er trvale tider litt for ofte jeg...noen ganger kunne jeg tenkt meg å "bare" jobbet hjemme...så fint at tegningene er klare, vet alt om husbygging,vi har bygget to ganger...
Håper dere får kopst dere litt også!!
klem♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Velkommen tilbake når det passer ♥

Man skal ha tid og ork vet du, bloggingen skal ikke være et must!

*klem*

Anonym sa...

Heisann:) Det er jo helt riktig å nedprioritere blogg når det er andre ting som er viktigere:)Spent på de tegningene og hvordan ramma på huset blir. Bursdagsfeiringer i flertall høres både gøy og litt arbeidssomt ut alt etter som hvordan man gjør det:) Lykke til uansett:)

Emidoras verden sa...

Hei Marilinn!
Kos deg med bursdagsfeiringer:)
Blogge kan man gjøre når man har overskudd og tid.
Er selv litt slapp med det for tiden:)
Fortsatt fin helg!
Klem.

Line fra huset på landet sa...

Hei Marilinn. Jeg tror nok flere kjenner seg igjen når det kommer til liten tid og nedrpioritering av blogg innimellom. Sånn er det med meg også, så ikke fortvil;) Ingen grunn til det tenker jeg. Inlegg kommer når det kommer:))
Gleder meg til å se hustegninger, og skjønner at du begynner å bli ivrig på å komme igang. Da kan man jo for alvor begynne å planlegge og innrede huset! Som du sier; den morsomste delen! :)

Ha en fin helg med bursdagsfeiringer.
Klemmer fra Line

Mitt Blogglandia sa...

Hei!
Blogg er blogg, og familien er livet! Ingen tvil om hva som er viktigst!
Gleder meg til å se hvordan drømmehuset deres blir!

Klemmer fra meg

Vibeke / Mammas Hus sa...

Håper dere har gode november-dager ♥

Line fra huset på landet sa...

Heeeiii... hvor er du?! ;) savner deg i bloggverdenen og håper du er tilbake nsart! :) Vit at du er savnet Marilinn.
Jeg er så spent på huset, og lurer fælt på om dere får tegninger og alt på plass.
Håper alt er bra og at du "bare" er midt i juletria.
God klem fra Line