lørdag 1. januar 2011

Nytt år og nye muligheter

Ikke akkurat et bloggifeserbart nyttårsbord fra Anno-heimen. Borddekking er vel noe jeg bør kurses i;). Men maten var usedvanlig god da. Kalkun slår aldri feil på nyttårsaften..

Så var det jammen meg et helt nytt år, igjen. Synes ikke det er lenge siden sist jeg satt og tenkte det samme... 2010 har for oss gått vanvittig fort. Mange begivenhetsrike opplevelser. Noen store og noen små. At vi fikk oss tomt er vel blant de store opplevelsene;).  Året som har gått er vel kanskje det året som har vært roligst, sammenliknet med de to/tre foregående årene, og godt er det...Det har da vært travelt nok, for all del, men det har vært levelig likevel. Året 2011 stiller vi med blanke ark og fargestifter, og ser frem til at både ønsker og drømmer oppfylles. Førstkommende torsdag starter vi med et av ønskene våre, nemmlig å få ferdig disse hustegningene vi har jobbet med en god stund. Da skal vi ha nytt møte med husprosjektørene våre og vi er endelig i gang igjen! Et annet ønske som vil bli en realitet om kort tid, er den nye bilen jeg snart får. Vel, får og får, må nok betale for den gitt. Jeg har vært uten bil nå i 2 måneder, og det merkes når en har tre små som skal fraktes både hit og dit. Tiden hvor alle tre gikk i samme barnehage er definitivt forbi. Det svir litt å måtte innrømme at vi faktisk trenger to biler i familien... Iallefall mens de er så små som nå..;). Sånn er det bare.

Da er det straks middag her, etterfulgt av barnetv og kos, med påfølgende legging av husets små mennesker. Etter det skal jeg prøve å få meg en skikkelig bloggrunde..

Håper alle har hatt en like trivelig nyttårsfeiring som oss. Godt nytt år til deg som leser dette;).

Klem fra
post signature

9 kommentarer:

Emidoras verden sa...

Vel overstått!
Ja,tiden flyr og plutselig er året omme.
Du har jo en del å glede deg til hvis det går i orden med hustegningene:)
Blir moro med ny bil!
Med tre små er det nesten et "must":)
Gleder meg til å følge deg i 2011 Marilinn!
Stor klem.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Håper dere får et fantastisk 2011!!


*klem*

My home is my Castle sa...

Hei :)
Så moro at du fant meg for hit har jeg aldri vært før, men kommer gjerne tilbake :)
Kjempegøy at du har lagt deg til som følger av bloggen min :) Tusen takk !

Klem,Kari

Anonym sa...

Godt nyttår borti gata! Kjempefint nyttårsbord du hadde pyntet, akkurat sånn jeg liker det. Hvitt, sølv og litt glitter i skjønn forening. *sukk*

Anonym sa...

Godt nyttår:) Ble så glad når jeg så at du hadde blogga igjen. Kalkun på menyen for oss også på nyttårsaften. Det MÅ liksom være det på menyen på nyttårsaften. Minsten ville egentelig ha "Mr. Bean"-kalkun (kjempesvææær) så han ble rimelig skuffa da vår var temmelig liten;) Håper inderlig at dere får et kjempepositivt år iår:)

klem fra Marit

Guttemamma sa...

Hei du og godt nytt år!! Stjernene bak spisestuen vår er adventslys og kjøpt på Claes Olson!
klem og fin uke til deg♥

Behindabluedoor sa...

Godt Nytt År til deg også :)))

Sommerlyst sa...

Godt Nyttår Marilinn!!

takk for alle koselige kommentarer i året som har gått!

Det er ett spennende år dere har foran dere med husbygging og alt. Gleder meg til å følge med videre!

Klem

Line fra huset på landet sa...

Dere har mye å se frem til og glede dere til i 2011 ja. Så inderlig godt! Jeg er virkelig glad på dine vegne!:)
Kan tenke meg det blir stas å få ferdig hustegningene ja. Da kan rommene innredes i hodet ivertfall.. :o)
Ny bil. Grattis! :)) Så kult da Marilinn. Vi trenger to biler vi også gitt. Nå har mannen i huset begynt å sikle på en sånn Land Rover Defender..gammel modell..som han kan "ragge" litt med i skogen, når jakta er over ham og slikt. Hmm...jeg har sagt det får ivertfall bli etter at huset er ferdigbygget!! Men det er jo ikke forbudt å drømme;)
Ha en finfin kveld. Nå benker jeg meg foran tv`n og skal se på NCIS. Favorittserien:))
Klem fra Line