søndag 20. november 2011

En liten tur innom..

For å si at jeg fortsatt er her, selv om bloggen ikke oppdateres for øyeblikket. Vi er inne i en hektisk tid, med bursdager både her i huset, og andres hus. Sånn er november for oss. Derfor har husplanlegging og blogging blitt nedprioritert en periode. Men, kommer selvfølgelig straks tilbake. Lite som skjer på husfronten akkurat nå også. Platen er ferdig støpt, og vi venter faktisk bare på at huselementene skal komme... Er vi veldig, veldig heldige så kommer første leveranse allerede neste uke (uke 48)... Er jo lov å håpe da :-).

Foto: Anno 2009

Kjenner at jeg gleder meg veldig til å få opp huset, og se hvordan det blir....;).

Nå skal jeg ta meg en skikkelig bloggerunde og se hva som rører seg rundt i bloggeland;).

Takker igjen for de hyggelige kommentarene dere legger igjen:)

Tuddeluuu så lenge

post signature

3 kommentarer:

Villa Minde sa...

Hektiske dager på denne tiden ja, og det blir jo ikke akkurat mindre hektisk når man holder på med husbygging hi-hi :o) Jeg krysser fingrene for at huselementene kommer når de skal og jeg gleder meg til å se!! Ønsker deg en fiin mandag! Klem fra meg

Anonym sa...

Utrolig spennende så håper de er i rute:)

Vips så er huset på plass. Håper du får knipsa litt bilder når det tar form.

Anette Willemine sa...

Hei, søte Marilinn!
Følger med på Marit romløsninger. Dette blir bra! Godt å få hjelp til alle avgjørelsene. De er det jo mange av når man bygger et hus. :)

At det ikke er sne ennå må være veldig greit for både støp og annet arbeid. Gleder meg til neste oppdatering.

Midt oppi all planlegging håper jeg du også får litt tid til advent og dens gleder. :)

Varm klem fra,
Anette Willemine