lørdag 31. januar 2009

Lørdagskveld

Endelig litt tid her inne. Tror jeg får rydde frem den stasjonære pc`n slik at jeg kommer meg oftere på nettet igjen. Min bærbare pc er på reparasjon på 8 måneden :-(. Så begynner jo å få litt abstinenser her. Infocare er ikke på min "elsk"-liste for øyeblikket.

Håper virkelig jeg får malt ferdig trappen iløpet av de nærmest dagene. Trappeheisen skal etter planen bli innstalert i månedskiftet januar/februar. Det er jo igrunn i disse dager det. Gangen oppe er heldigvis ferdig malt, og forandringen er det ikke noe å si på. Gul/oransje tapet er ikke helt min greie. Så huset er nå snart ferdig oppusset. Typisk, med tanke på at vi skal flytte da. Men, vi skal iallefall flytte til et helt nytt hus!!!! Juhu:-). Gleder meg som en unge til å begynne planleggingen av interiør.... Sukk.... Må bare smøre meg med tålmodighet. Tomt er jo greit å ha, når en skal bygge hus. Har en i sikte, en vi veldig gjerne vil ha. Men den er dyr og vi vet ikke om vi får plass til et stort hus på den. Så vi får se......

Jaja, noen minutter fikk jeg da her inne. Nå skal mann i seng og trenger litt hjelp fra sin fru.

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Hei :o)

Koselig at du tok turen inn til meg også!

Vi blogges,
Vibeke.

Laila sa...

Hei der. Dette blir spennende. Trist at mannen din har vært i en ulykke, men godt at det ikke gikk enda værre. Håper dere får trappeheisen snart, det kan ta på å gå og vente på sånt. Her har Svigerfar fått innstallert trappeheis, han måtte vente i nesten et år, så dere har vært heldige tross alt. Håper det går bra med deg også, må jo være litt av en omstilling for deg også.

Ha en fin søndag.
Laila