onsdag 8. april 2009

Bloggnavn... igjen..

Sukk, her sitter jeg, på overtid. Skulle ha krøpet til sengs for lenge siden. Men, på grunn av min naive data-/bloggkunnskap, greier jeg ikke å komme meg i seng. Prøver å endre på bloggadressen, uten å miste blogglisten min. Men det er ikke så enkelt nei. Har holdt på to kvelder og en halv natt med å forsøke å endre på dette, men neida.

Ønsker helst at bloggen skal hete Anno2009, men pga problemene nevnt ovenfor, er ikke det aktuelt. For å ikke skape forvirring får bloggen min navnet Hjem og sånt - igjen..... Æsj altså (for at jeg ikke fikk det til).

Med en god porsjon irritasjon tar jeg nå kvelden, eller natta!!

Eller..... Hmmmm... Hvis jeg legger inn blogglisten på nytt, med den nye adressen.... Kanskje det da ordner seg... Tenke, tenke.. Tar det i morgen jeg. Trett, fryktelig trett!!

Ingen kommentarer: