tirsdag 7. april 2009

Litt shopping

Endelig fikk jeg pakken jeg har ventet på (i en hel uke.. hehe). Bestilte litt småtteri til mitt fremtidige kjøkken på Lobelia.no. Der er det jo så utrolig mye flott og ikke så enkelt å velge hva man skal kjøpe. Man kan jo ikke kjøpe alt... Eller? Jeg kjøpte meg iallefall en kakeboks i emalje, en spagettikrukke og et søtt lite lyshus i sink. I tillegg fikk jeg jammen meg en søt liten såpe i gave, pent pakket inn med et hjertekort til. Der må jeg nok handle flere ganger (ønsker meg en brødboks i samme stilen som kakeboksen...) ;). Så snillt da!

Kakeboksen og spagettikrukken fra Lobelia:


Mens jeg var en tur på posthuset, klarte jeg sånn helt plutselig å svippe innom Pytt i Panne også. Der stod det tre flotte krukker og bare ventet på å få være med hjem til kjøkkenet mitt;). Syntes de var så søte, og måtte bare kjøpe de. Når man får 70% avslag også, da MÅ man jo bare kjøpe. Ikke værst det. Salg passer meg svært godt;).


Ett bilde av det søte sinkhuset også:

Gaven - en søt liten velduftende såpe:


Barna i huset har vært svært så kreative i barnehagen de siste ukene, så det finnes en del påskepynt i huset i disse tider;).
Storebrors sin påskeuro:

Småjentenes... tja hva skal jeg si.. påskepynt;)


Gule tulipaner hører vel påsken til:

Ingen kommentarer: