tirsdag 11. mai 2010

Et gutterom..

Kan faktisk være barnslig. Jadda, det mener iallefall 6 1/2 åringen vår. Den siste tiden har han stadig nevnt at han har så barnslig rom, og at han heller vil ha et tøffere rom, som "alle" de andre kameratene hans har. Disse barnslige lekene som er der inne, leker han faktisk fortsatt med, men ønsket nå  TV, pc og playstation, flere actionfigurer (aller helt fra Star Wars...). Så han er vel igrunn ikke større enn det han er;). Tv, pc og playstation er foreløpig uaktuelt, da han ikke er så flink til å ta vare på tingene sine. Men, kan selvfølgelig velge litt mørkere farger som f.eks mørk blått og litt stjerner...  Omorgansiere litt, ved å putte bamser litt unna synsvinkelen hans osv. Vil liksom ikke slippe helt på barnerommet da, han er jo tross alt bare 6 1/2 år. Fortsatt en liten gutt mao. Det vil han vel sikkert være resten av livet, for meg iallefall :o). Blåfargen på veggen hans, viste seg å være litt annerledes enn jeg hadde forestilt meg, men den er helt grei. Neste gang vil jeg nok ta med maleprøve hjem. Utrolig hvor forskjellig en farge kan være i spannet og se ut på veggen..

                                      Foto: Anno 2009
Foto: Anno 2009
Og til slutt et bilde av tallerkenhylla hans, hvor han har favorittbøkene sine for øyeblikket. Måtte nesten ha det med, for han er så søt når han insisterer på å ha Biltemakatalogen og pappas medlemsblad Politi i hylla si.. Han titter faktisk i disse bladene nesten hver kveld han har lagt seg, mens han hører på lydbok med Anne Kat. Vestly ;). Store lille guttebassen min :o). Det ser litt rotete ut i hylla hans, men det er slik han vil ha det.

Foto: Anno 2009


Ha en strålende flott solskinnsdag ;).

Tudddellluuuuuuuu
post signature

12 kommentarer:

Line fra huset på landet sa...

Åh, så god han er da. Klart han vil være stor han også:))
Men han har jo et så koselig rom. Fine farger, og jeg falt ivertfall helt for den tallerken-hylla med favorittbøkene hans i.
Du kan jo supplere litt med noen denim-ting sånn over tid kanskje. Så tøffer jo det opp litt ;)

Ha en fin onsdagskveld, og en herlig langhelg Marilinn.
God klem fra Line

Villasol sa...

Synes den blåfarger var fin jeg. Ikke helt babyblå! Kjempefint rom gutten har. Leter etter en tallerkenhylle jeg kan ha på Milla sitt rom. Er så fint!

Jeg har plantegninger på huset, men scanneren min virker ikke så jeg får ikke lagt det ut.

Ha en fin helg!

Klem Ingunn

Line fra huset på landet sa...

Hei:) Joda, den skal blomstre. Den skal se ut som på det bildet i innlegget. Altså med gule, litt hengende blomster. Jeg er ikke veldig fan av gult, men selve busken er jo rett og slett trolsk :))
Morsomt at så "eksotiske" planter/busker kan overleve i vårt klima her i nord, ikke sant ?
Nå må jeg bare finne ut av hvor jeg skal lage en slik liten plass..med benk, frodige blomster og kanskje til og med en parsoll/portal som det kan vokse vilt oppover.

God klem fra Line

Anonym sa...

God kveld:)
Unger er morsomme de:)
Titter innom deg for første gang, kjempefin blogg:)
Synes bordet du slipte og malte ble veldig fint:)
Hva brukte du for å få bordplata slik?!?!

God helg til deg og dine:)

Merete

Vibeke / Mammas Hus sa...

Unger skal være store og små på en gang. ;)

Synes rommet ble veldig fint!


God helg!

Vibeke :)

Anonym sa...

Takk for svar:)
Tror jeg må prøve noe sånt på et bord jeg har...likte det veeeeldig godt!
Ønsker deg også en flott søndag og en hærlig 17. maifeiring:)
Vi "ses" :)

Merete

Anonym sa...

Takk for hyggelig hilsen:)
Helt utrolig hva litt maling og nytt stoff kan gjøre med et møbel, så nå skal du bare hive deg rundt:)
Ha en fin pinsehelg du også:)

Klem, Merete...

Myhome sa...

Hei Marilinn!
Så herlig gutterom!! Syns blåfargen ser veldig fin ut, virkelig sommerlig og innbydende:))
Tusen takk for koselig hilsen hos meg!!
Ha en fin pinsehelg!
Klem Anita

Guttemamma sa...

Synes virkelig han har et nydelig gutterom!! Det er så fint med malt panel. Håper dere slapper av og koser dere i pinsehelgen!!
klem

Sommerlyst sa...

Så fint gutterom!! Og så herlig han er da...Biltema katalogen..hihi. Tror min sønn blir sånn også når han blir litt eldre. Helt hekta på biler.

vivian sa...

Takk takk! Dette var merkelig. Satt akkurat nå å tenkte på deg, om dere har fått tak i drømmetomta. Og vips så kom der en hilsen fra deg... Hmmmm....telepati???? Hehe.

Noe nytt om tomt da?

Klems *v*

Villasol sa...

Jeg har lagt til en kommentar før jeg, men jeg tenkte bare jeg skulle si at det ligger en award til deg hos meg :)

Ha en fin kveld!

Klem ingunn