lørdag 3. juli 2010

Litt småshopping

Like sikkert som banken, sitter jeg her og blogger, på en lørdagskveld...;). Ikke så lett å få til blogging ellers i hverdagen. Men, når ungene har sovnet, bena er plassert på bordet med laptopen i fanget, DA kan mor i huset få skrive litt også, ikke bare titte rundt på andre blogger;o).

Denne uken fikk jeg helt uplanlagt shoppet inn litt småtteri til huset... Det er når jeg minst venter det, finner ting og tang jeg MÅ ha med hjem.. Er jeg ute på en planlagt interiørshopping, finner jeg garantert ingenting, eller ender opp med en pakke med klyper eller liknende.. I nærheten av der vi bor, er det en stor butikk som selger alt fra matvarer, til møbler og annet stæsj til hjemmet. Mye rask, men er man ofte innom, kan man være heldig å komme over spennende partier med flotte interiørartikler og møbler til en rimeligere pris enn i interiør- og møbelbutikker.. Men, man må være rask, for det blir fort tomt. Det ble ikke bare mat som fyllte handlekurven denne aktuelle dagen.......

Dette er hva jeg kom hjem med:

To store lysestaker i "sølv" , 40 cm høye, til den nette sum av 129 kr. pr stk. Serveringsbrettet kostet kun 99 kr og er 65 cm langt og 45 cm bredt. Synes ikke det var så ille altså. Skal høre med min far om han kan lage til et understell til brettet, slik at jeg kan bruke det som et avlastningsbord... En gang...;). Buketten med peoner er forøvrig kjøpt på Plantasjen. Vakkert!!!



Denne kurven med potter i fikk jeg også rasket med meg, den er også ganske stor, kr. 65,- ga jeg for den.


Disse bokstavene fant jeg da jeg stod i kø for å betale. 16 cm høye og 99 kr for alle fire;). Vurderer å male de i svart eller grått, men får se hvilken bakgrunn de får etter hvert.. Må si jeg var svært fornøyd etter denne handleturen. Må nevne at jeg var syk og på ingen måte i shoppemodus... Men, det hjalp på formen disse kuppene her;)...

Dette skiltet fant jeg på Mols på Sandvika Storsenter. Falt pladask, og det har fått plass på den kjøkkenveggen som synes fra stuen;)
Alle foto: Anno2009 Hjem og sånt

Kjenner at behovet for innkjøp av stæsj er dekket, og er svært fornøyd med det :). Nå begynner jobben med å finne en plass hvor de kan gjøre nytten sin....;o)

Tusen takk for alle søte kommentarer på innleggene mine. Siden jeg ikke skriver så mange innlegg, er det ekstra hyggelig at de få jeg lager, faktisk blir lest. Setter utrolig stor pris på alle tilbakemeldinger jeg får fra dere :o).

Fortsatt god helg og  en strålende sommer!!!
post signature

12 kommentarer:

The Redhead Riter sa...

I love the Queen of the Kitchen sign! It's lovely.

Elisabeth Helland sa...

skal si.......masse herlig stæsh shopping her ja.....love it.....fikk faktisk lyst å gå og gjøre akkurat det samme akkurat NÅ.....men er fint lite åpent nå på en søndag.... ;o) ha en fin fin dag videre med dine kjære...

Villasol sa...

Må si jeg kjenner meg igjen! Nyter tiden etter barna har lagt seg!
Så mye fint du fikk kjøpt deg! Så morsomt. Det er som regel de innpuls kjøpene som man blir mest glad i :) Så er det jo også fint når det ikke blir kosten alt for mye!

Ha en fin kveld!

Klem Ingunn

Jorid + NOE Blog sa...

Så fine ting du har kjøpt :-)
Tusen takk for fin kommentar igår. Håper du får en fin start på den nye uken!
Klem Jorid

Emidoras verden sa...

Gratulerer med litt nytt i heimen:)
Det skiltet hadde passet ypperlig inn her også:)
Kos deg med "innredningen":)
Ha en fortsatt fin uke Marilinn!
Klem fra Nina

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei :)))

Så mye fint du har kjøpt da!!! Likte alt og peoner er bare nyyydelige ♥

Flott blogg...må titte innom en dag jeg har bedre tid...;)

Ønsker dej en fin uke ♥

Klem klem :)

Skogland sa...

Hei Marilinn :)
Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!
Synes ansiktet ditt var så kjent..tror jeg har sett samme bilde på facebook?
Så mange fine ting du fikk med deg i handlekurven :) Gøy når det ikke koster all verden heller!
Ønsker deg en finfin sommer! Og titter nok innom deg igjen ;)

Klem fra Fru K

STYLIZIMO sa...

Hjertelig takk for kommentar inne på bloggen min:)
Hyggelig at det er flere "Eikværinger" i denne bloggverden.

Du har forresten en veldig fin blogg, så jeg er glad du fant meg så jeg fant deg:)

God kveld inn i stua.
klem Nina

Loppe sa...

Fine ting du har !
Go´kveld fra Loppe

Siljes Hobbyrom sa...

Heihei!

Så gøy at du fant meg slik at jeg også fant deg :)) Koselig blogg du har! Og et flott hjem.
La meg til som følger.

Klem fra Silje

Anonym sa...

Hei på deg:)
Mange flotte ting du hadde kjøpt med deg hjem!
Takk for hyggelig hilsne hos meg:)
Knottene/håndtakene på sjenken ble kjøpt hos Claes Ohlson og var opprinngelig i antikk messing, men så tok Merete fram zink og hvit spraylakk og vips, hehe...
Sprayet først med zink og så en lett lag med hvitt over:)
Ha en fin uke med mye sol:)

Klem, Merete...

Anonym sa...

Beautiful post and very nice and romantic blog!
I lake it!
Kisses from Croatia.
Zondra Art