tirsdag 13. september 2011

Et forsiktig HURRA.... (en minioppdatering på byggesøknaden)

Men, tør bare hviske foreløpig... Byggesøknaden vår er mer eller mindre i boks. Det eneste som står igjen nå er en underskrift fra denne tekniske sjefen.. Det har vært litt frem og tilbake om mulige endringer, men husprosjektøren vår har virkelig jobbet på høygir og fått til en ordning. Han har rett og slett vridd litt på husets plassering på tomta, og vips ingen flere punkter å pukke på. Det er mulig at teknisk sjef setter seg på bakbena mtp denne stilkræsjen da. Men nå mener han at det er ift det gamle huset på tomta VÅR.. Gjør han det, tar vi saken videre opp på politisk plan. Men, saksbehandleren i kommunen mener at dette skal gå greit han... Litt lykke i heimen nå, på en tirsdags ettermiddag.. Så fort papirene er underskrevet av teknisk sjef (håpe håpe), så starter faktisk byggingen... HURRA;).

Et kort innlegg denne gang, men med et mer gledelig innhold!!!

Tuddeluuuu :-D

8 kommentarer:

Villa Minde sa...

Hurra (hvisker!:o) Jeg krysser fingrene for dere! Ha en fortsatt fin dag! Klem fra meg

Anonym sa...

Så flott! Håper det er full gass nå framover, og ingen flere hindringer!
Lykke til!
E

Vibeke / Mammas Hus sa...

Tvitvitvi og et forsiktig HURRA! :)

Anonym sa...

Jaaaa:)..alltid optimist jeg så satser på at nå går det rett vei med den søknaden. Ha spaden klar til å stikke den i jorda:)

Emidoras verden sa...

Hurra!!
Du skal se at nå blir det fart i sakene:)
Krysser fingre og tær for dere!
Godklem.

Anonym sa...

Gratulere så mye!!! Da har du jo blitt gravid da jo!! :-) hihi...

Dette er spennende!! Stå på!

Klem fra ei som nærmer seg fødsel...

Anonym sa...

Jeg tror du skal lete lenger etter mannen i skapet når du mottar sigdalkjøkkenet gitt!! Hos oss var mannen i fare for å bli der inne! Foreslo at jeg kunne ta ham fram og tørke støv av ham til jul! :-) Så koselig at du følger med på bloggen min! Jeg har i alle fall funnet drømmekjøkkenet!! Helt toppers!!

My home is my Castle sa...

Lykke til. Nå går det sikkert bra :)
Gleder meg til å følge deg videre :)

Klem,Kari